Nokia

Nokia C6-01 Nasıl Format Atılır

29768_NokiaC6-01ManualUserGuidePDF

-01

İlk olarak Soft olayını anlatalım
1. Soft format atmak *#7370# tuşlarına basın telefon kapanacak ve tekrar başlayacaktır (açılması bir kaç dakika sürer).

2-Hard Reset
Hard format atmak için; 4 tuşa birden basmanız gerekir, telefon kapalı halde iken telefonunuzun Menü,Ses kısma,Kamera tuşlarına basılı iken telefonun açma tuşuna basıyoruz, Nokia logo gelene dek tuşları basılı tutuyoruz hoşgeldiniz mesajı geldiğinde format başarılı demektir.

 

c6hardreset

69 Yorumlar

  • ıyı gunler acıl yardım lazım c6-01 kullanıorum ve benden kılıt kodu ıstıyor ayarlarıyla oynandı yardım edın

  • galeri de fotoğrafları açmıyor format atın demişsiniz bi arkadaşa . format atsam bi sıkıntı olur mu. yorumları okuyunca vazgeçtim bi sorun çıkar diye

    • hocam eğer data kablosu ile yedek alabiliyorsanız yedek alınız yani resimlerinizi daha sonra ise format atınız

    • Sizin söylediğiniz hata usb girişindeki bir arızadan olabilir.Yani teknik destek yardımı almanız gerekiyor.

  • ben wifi erişim noKTASINI silemiyorum ve veri sil geri yükleYİNCE TELDE BULUNAN ANA uygulamALARI SİLİNİR Mİ SİLİNİRSE NASıl geri yüklerim ?

    • cihaz üzerinde hangi uygulamalar ile geldiyse onlar olacaktır.Eğer olmaz ise yazılım güncelleme yapmanız gerekmektedir.

  • arkadaşlar benim telefona virüs bulasmıs ne yaptıysam silinmedi format attım yeni yazılım attım olmadı ne yapmalıyım

  • ARKADASLAR C6 01 TELEFONUM SİZİN DEDİGİNZİ GİBİ FORMAT ATTİM TEKRAR NOKİA ÜYLELGİ İLE GÜNCELLEME YAPAMIYORUM OVİ YOK HARİTA YOK HİÇ BİŞEY YOK BİLGİSAYARDAN DENİYORUM BAŞARISIZI DİYOR ÇÖZÜMÜ NEDİR

    • hocam c6 biraz ağır bir telefon bu gibi sorunlar yaşabilirsiniz yani format atsanızda kısa süre sonra gene yaşacaksınız.

  • telefonuma kilit kodu koyamıyorum yeni kilit kodunu yazıp onaylıyorum ama kod hatası diyip duruyo bunu yapmaya başlaması hafıza kartımın içindeki birkaç dosyayı silmemle başladı ve geri yükleme yaptım ama hiç bi sonuç alamadım yardımcı olun lütfen

    • format atmadan bir çözümü yok arkadaşım.Symbian cihazların klasik arızalarından biri oduğu için zorlanabilirsiniz.Kesin çözüm format.

  • nokya c6 01 kulanıyorum bugün kapatım telefonumu birdaha açamadım açıncada nokya yazısı çıkıyor bekliyor tekrar kapanıyor napa bilirim ve sorunu ney yardımcı olurmusunuz saygılar

  • kardeş bnm ekran biri aradıgında yada bierini aradıgımda gözükmüyor kmi radıgım yada kimöin bni aradıgı nasıl yapabilirim

  • arkadaslar telefona soft format attım yınede hafıza kartı sıfre ıstıyor ne yapmam gerekıyor ?

    • güvenlik kodu için teknik destek almanız gerekiyor.O işlem box denen cihazlar ile yapılabiliyor.

  • arkadaşlar ben de c601 kullanıyorum ve yavaş olduğunu düşünüyorum format atmak istiyorum acaba faydası olur mu ve Hangi format atma metodunu kullanmalıyım

    • hard reset olarak deneyiniz
      Hard format atmak için; 4 tuşa birden basmanız gerekir, telefon kapalı halde iken telefonunuzun Menü,Ses kısma,Kamera tuşlarına basılı iken telefonun açma tuşuna basıyoruz, Nokia logo gelene dek tuşları basılı tutuyoruz hoşgeldiniz mesajı geldiğinde format başarılı demektir.

  • slm benim telefon negavasyonu çalışmıyor özelikle negavesyon için almıştım ne yapmam lazım teş

  • kardeş bi arkadaş da foto ve video düzenleyiciyi sormuş.sen yazılım güncelleme demişin.telefon üzerinden yaparsak da olur mu?(c6-01 belle refresh kullanıyorum)

    • telefon üzerinden yaparsanız hata alabilirsiniz. nedeni ise wifi üzerinden yapılan bu işlemde telefon kapanıp açılacak ve işlem yarıda kalacaktır.Ama pc suite ile sorun olmaycaktır.

    • formattan sonra ise yazılım güncelleme yapınız arkadaşım bu sıfırlama yöntemidir.Pc suite ile yazılım güncelleme yaparsanız orjinalindeki programlarda gelecektir.

      • Kardesim benim c6 telefon kapandi acilirken nokia yazisi geliyor tekrar kapaniyor

  • ya kardeş telefon hattı görüyo ama şebekeyi görmüyo format attım yedi ama yinede şebekeyi görmüyor nasıl olcak bu iş bilen varmı

  • 2 gun once telefonu servıse gondermıstım bgun servısten geldı ve servısten aldıktan sonra yarım saat duzgun calıstı sonra anıden dondu telefon bataryayı cıkartıp taktıktan sonra telefonu actıgımda sadece nokıa yazısı gelıyo tus klıdı acma kapama tusuna basılı tuttugum zaman flash acılıyo telefon acık durumda ama ekranda sadece nokıa yazısı war bunu nasıl duzeltebılırım telefonun garantısı 10 kasımda sona erıyor.

    • Kablonuzun sağlamligindan öncelikle emin olmalısınız. Telefonunuzu bilgisayariniz görüpte gerekli sürücüleri sisteminize yüklüyor mu?

    • Yakınlık sensörünün üzeri kapatıldığında, telefon araması sırasında ekran kapanır. Bu, telefonu arama sırasında kulağınıza yakın tutarken yanlışlıkla yapılan dokunmatik ekran eylemlerinden kaçınmak içindir. Yakınlık sensörü cihazın sağ üst köşesinde yer alır (ör. Lumia serileri, Nokia N8-00, C6-01, C7-00, E7-00, ).

      Bir numarayı çevirirken veya aramayı yanıtlarken ekran aniden kapanırsa, yakınlık sensörünü, örneğin parmağınızla, kapatmadığınızdan emin olun. Ayrıca, ekran üzerinde yakınlık sensörünün çok çabuk algılamasına ve telefon araması devam ederken ekranı kapatmasına neden olabilecek herhangi bir koruyucu bant olmadığından emin olun.

      Yakınlık sensörünün üzeri kapatıldığında, telefon araması sırasında ekran kapanır. Bu, arama sırasında yanlışlıkla yapılan dokunmatik ekran eylemlerinden kaçınmak içindir. Ekranı açmak için güç (kilit) tuşuna basın.
      Bir numarayı ararken veya bir arama alırken ekran hemen kapanıyorsa ekranın üst ön kısmındaki yakınlık sensörü alanının koruyucu film veya bant gibi bir nesneyle kapanmış olup olmadığını kontrol edin.
      Sorunu kontrol etmek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz. Ekran kapalı kalmaya devam ediyorsa koruyucunuz yanlış boyutta olabilir ve ön yüzün üst tarafındaki sensörü engelliyor olabilir. Bu durumda koruyucuyu çıkarın veya engel olan alandaki plastiği kesip kısaltın.

      1. Telefonla aramalar yapın veya aramaları yanıtlayın.
      2. Telefonda arama yaparken elinizi ekranın 1 cm uzağına yerleştirin, ekran kapanacaktır.
      3. Elinizi çekin, ekran tekrar açılacaktır.
      4. Yakınlık sensörü işlevini doğrulamak için 1, 2, 3 test adımlarını 3 kez tekrarlayın.

  • kardeş ben bna soft format attım ama 10 dkdır Nokia yazısında kaldı hala tık yok telefonda ayrıca sim kartı çıkarmamıştım veya hatsıza almamıştım sim karttaki numaralar gider mi?

  • ya benn buna solt format atyorum telefon kilidini istiyor bende zaten güvenlik kodunuu unuttumgm için atyorum ama düzelmiyor fat formatta attım gine olmadııı

    • kapalı olmasına bakmas hocam siz telefonu açınız hangi ekranda olursa olsun data kablosu ile bilgisayara bağladınığınız zaman bilgisayar otomatik olarak telefonunuzu görecektir.

  • yok kardesım telelfon kapalı oldugu ıcın pc suıte ye baglayamıyorum.o yuzden securıty hata verıyo yardımcı olun lutfen :( sadece bunun gosterıldıgı gıbı yaptım….

    • Şimdi kardeşim şöyle güvenlik kodu hatası veriyor.Cihaza yazılım atmanda fayda var ..Pc suite programını indir daha sonra data kablon ile cihazı bilgisayara bağla ve yazılım atmayı deneyiniz.

  • kardes dedıgın gıbı yaptım security code istiyor bunu nasıl yapıcam bılgısını verırmısın

    • Nokia cihazlarda fabrika ayarları ile gelen güvenlik kodu “12345” olarak belirlenmiştir arkadaşım

Yorum Yazarak Sizde Aramıza Katılın