Apple İphone 4 Nasıl Format Atılır

 
Apple İphone 4 Nasıl Format Atılır

İphone 4
1- Cihazınızın HOME (ekranın altındaki düğme) düğmesine ve POWER (Cihazın üst kısmındaki açma kapama düğmesi) düğmesine aynı anda tutun.
2- Ekranda sürükle KAPAT ibaresini gördüğünüzde hiçbir şey yapmayın yani görmezden gelin. Ta ki cihaz kendini kapatana kadar.
3- Ardından APPLE logosunu gördüğünüzde elinizi düğmelerden çekebilirsiniz. Başarılı bir şekilde Hard Reseti başlattınız.
hard reset of iphone 4s Apple İphone 4 Nasıl Format Atılır

ayfon4s novi,formater téléphone Apple 4,formatuoti iphone,iphone 4s format kodu,kako odstraniti kodo na iphonu 4
Yazar: 50 Yorum
    

50 Responses to “Apple İphone 4 Nasıl Format Atılır”

  1. ali diyor ki:

    soft format işime yaradı teşekkürler bu siteyi kuranlara :)

  2. Hasan diyor ki:

    çok teşekkürler bu işlem ile halletmiş bulunuyorum :)

  3. canan diyor ki:

    benım telefonumda kamerA ve apple store silindi napmam gerek

  4. isi diyor ki:

    merhaba , bende 4s sifirlamaya parola istiyor nasil yapa bilirim, parolayi unutmuwum

  5. evren diyor ki:

    benim telefonum 4s yeni ios 7 güncellemesi yaptım şimdi format atmak istiyorum ama bu işlem ile olmuyor baska bi yontemi var mı acaba?

  6. Orhan diyor ki:

    Mrb telefonu iOS 6 ya döndürmek için ne yapmalıyız

  7. Ruslan diyor ki:

    Salam mende ayfon 4 du . oz ozne sonur yandiriram tarx deyiwir zeng getmir

  8. burcu diyor ki:

    ya ben ios 7 yi yükledim ama hiç sevmedim bunu tekrar ıtunes i yüklemek istiyorum ekran görüntüsü falan çok değişti ios7 ile kullanmak istemiyorum bunu tekrar eski görüntüsüne dönmek için ne yapmalıyım?

  9. erdal diyor ki:

    ios 7 kullanıyorum iphone 4 um var fabrika ayarlarına nasıl dönebilirim

    • gezgin diyor ki:

      işlem aynı arkadaşım ios 7de sıfırlama işlemide mevcut..birkaç güne resimli olarak konu açılacaktır :)

  10. hsyn diyor ki:

    ı phone 4′üm yurtdışı cihazı olduğu için fabika ayarlarına geri döndüğümde tekrar kayıt işlemine gerek duyulur mu yoksa rahatça fabrika ayarlarına dönüş yapabilir miyim? teşekkürler

    • gezgin diyor ki:

      evet arkadaşım format işlemi imei değiştirme işlemi yapmaz rahatlıkla yapabilirsiniz.

  11. çiğdem diyor ki:

    benim ıphone 4 ve ben şifre koydum ve sonradan şifremi unuttum ve şifremi hatırlayamıyorum denedim ve aklımdakile ıpohe kapalı diye uyarı görüntüleniyo format nasıl atabilirim netten bakıyorum hepsini yaptım yararı olmadı yardımcı olurmusunuz çok acil

  12. mustafa camci diyor ki:

    slm hocam cakma ıphone aldım formatlamak ıstıyorum 4 s sızın acıp kapama duğmelerıne basılı tutum ama olmadı nekadar tutumalıyım 10 dk fılan tutum sonuc yok başka yolu varmı hocam yardımcı olursanız sevınırım

    • gezgin diyor ki:

      Bu anlatılan tam olarak format değil arkadaşım resetleme yöntemi tam anlamıyla format atmak istiyorsanız itunes ile yazılım atmanız gerekmektedir

  13. Sedat Eroğlu diyor ki:

    kardeş bende iphone 4s kullanıyorum ve çocuklar güvenlik kodunu çok yalnış girmişler ve ( iPhone kapalı) yazısı gelmiş sandece acil arama yapabiliyorum tam 4 gündür bekliyorum ama hala aynı. Dahada beklesem açılırmı? yoksa formatmı atsam ama nasıl atacağımıda bilmiyorum. Bildiğim her yolu denedim fakat aynı lütfen yardımcı olun…

  14. Sedat Eroğlu diyor ki:

    yaptım ama yinede telefondan şifre girmemi istiyor.

  15. Rojda diyor ki:

    Ya bu islemi yaparsak peki whatsaap falan silinirmi yani tekrardan yuklemek lazim mi ?

  16. Sedat Eroğlu diyor ki:

    kardeş o nasıl olacak. yani iphone a nasıl yeni yazılım atacam anlatabilirmisiniz lütfen..

  17. eif diyor ki:

    çok saolun

  18. Sedat Eroğlu diyor ki:

    kardeş benimki zaten ios 7 dir. telefonu itunes e bağladığımda diyor ki ( lütfen telefondan şifre yi giriniz ) e zaten ben bu şifre yi de giremediğim için olmuyordu. Ve zaten telefonu servise gönderdim yaptılar. yineden çok teşekkür ederim yardımlarınız için.

  19. gülnaz diyor ki:

    benim tlf 4 s kendiliğinden tlf kapandı ne yapmam gerekiyo sarz da olmuyo ama tlf şarzı full dolu

  20. kasım diyor ki:

    sa apple hafıza silindi sıfır sarkı yüklememiyorum ne yapmalıyım bana acil bilgi verirmsiizniz

  21. eren diyor ki:

    İphone 4 ios 7 yüklü ve son zamanlarda şarjı hiç dayanmıyor format atmaya çalıştım ama hangi yolu denediysem iyi sanki hiç format atmamışım gibi telefon açıldığında devam ediyor.

  22. mert diyor ki:

    ya ben tüm ayarları sildim telefon acılmıyo elma resimi var

  23. ramazan ak diyor ki:

    Peki bununla telefondan ayarlar sifirla tum ayarlari sifirladan nefarki var aralarinda fark varmi

  24. MUSTAFA ORHAN diyor ki:

    şu anda telefonumda 6.1.3 var tel 4s ben komple format ıstıyorum yanı ıos 6.1.3 dosyalarını tele yenıden yuklesın bunu ıtunesten yapabilirmiyiz yada yaparsam ıos 7 mi olur ?

  25. Eren diyor ki:

    Benim 4s Dee Merhaaba diyo acılınca napmam gerek arkadşalar

  26. Eren diyor ki:

    Yollamadım garantiye garantisi yok kardeşş olmuyo ne yapmam gerek

  27. .... diyor ki:

    Benim telefonumu yurt dışından getirdiler . 4 kullanıyorum ve açtırdım eğer format atarsam tekrar açtırmak zorunda kalırmışım öyle duydum doğruluğu ne kadar atma şansım var mı

    • gezgin diyor ki:

      pasaport kayıtlı bir cihazsa sorun olmas arkadaşım.ama şunu unutmayın simlock mu diye kontrol ediniz.

  28. Kenan diyor ki:

    Telefonum iphone kendininden kapanıyor ne yapmam gerek.

 

Bu Konuya Yorum Yazarak Katkıda Bulunun

 
 
Çeviri
TürkçeEnglishDeutschFrançaisItalianoPortuguêsEspañolРусский日本語العربيةazərbaycan diliAfrikaansΕλληνικάБългарски中文(漢字)ČeštinaNederlandsहिन्दी; हिंदी한국어Lietuvių kalbaмакедонски јазикNorskپارسیRomânăGaeilgeSlovenčinaSvenskaУкраїнськаHrvatskiภาษาไทยSlovenščinaCatalàDansk中文(简体)PolskiעבריתMagyar
Facebook Sayfamızı Sende Beğen
En Son Arananlar : acer bilgisayarın fabrika ayarlarına nasıl dönülür,samsung i8150 format,lg optimus l7 nasıl format atma videoları,formattazione nokia lumia 820,samsung china gt-e1205t imei nasil atilir,como formatar nokia 1280,как отформатировать nexus7,comment formater un samsung gt e 1190,samsun 5format nasıl atılır,kamera nasil qurulur